Известие

Collapse
No announcement yet.

Зацепване на ангренаж

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Честно аз знаех че има риск да се счупи датчика, но въпреки това не го опазихме.Купих си един втора употреба,всъщност разбрах че е такъв когато вече го бях поръчал.Цената си беше адекватна и не съм повдигал въпроса точно поради тази причина.Сега единствено се притеснявам да не ме предаде по време на път,тъй като заминавам за чужбина с колата и все още не знам дали може да се разчита на него.Но за два три дена от както съм го сменил съм я палил безброй пъти и всеки път си възпламеняваше нормално.

    Comment


    • #47
      Тези датчици са с доволно просто устройство, нямат движещи се части, не се износват и ако не бъдат механично-повредени могат да работят много дълго време. Достатъчно за да надживеят мотора.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Тези датчици са с доволно просто устройство, нямат движещи се части, не се износват и ако не бъдат механично-повредени могат да работят много дълго време. Достатъчно за да надживеят мотора.
        Това на теория. А на практика...
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
          Това на теория. А на практика...
          На практика механиката и термодинамиката влизат в зверски екшън
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
            На практика механиката и термодинамиката влизат в зверски екшън
            И химията участва. Макар и с подържаща роля


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #51
              Браво,абсолютно рафиниран научен спор, подкрепен с брилянтна конкретика,неоспоримо точни факти и безспорни практически примери.И ако оставим това всичкото на страна аз си мисля че прави чест на колегата ecotronic факта че поне се мъчеше да обясни нещо за разликата от другите мастити специалисти.
              Last edited by balev64; d.m.y г., 18:10.

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                Браво,абсолютно рафиниран научен спор, подкрепен с брилянтна конкретика,неоспоримо точни факти и безспорни практически примери.И ако оставим това всичкото на страна аз си мисля че прави чест на колегата ecotronic факта че поне се мъчеше да обясни нещо за разликата от другите мастити специалисти.
                Простичко е колега просто искаме да кажем че не само механична повреда може да убие датчика
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                  Браво,абсолютно рафиниран научен спор, подкрепен с брилянтна конкретика,неоспоримо точни факти и безспорни практически примери.И ако оставим това всичкото на страна аз си мисля че прави чест на колегата ecotronic факта че поне се мъчеше да обясни нещо за разликата от другите мастити специалисти.
                  Абе да ти кажа честно, въпреки белезите, ненапразно реших да дам 110 лева и да си купя скоби на USAG заради тоя ремък! Именно за такива отвивания - завивания! Около датчци, колела, помпи...

                  А не съм от най-големите паралии и АЛФА-та ми е хоби!
                  Нещо ми се струва, че играете на следната игра -

                  Въртящ се стол и около вас 12 готини момичета.
                  Вие сте без гащи с надървен...

                  Срещу която се паднете - свирка.
                  Да, ма една от всичките мацки е канибал...

                  ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                  ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                  Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                  Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Доколкото разбирам съмнително е определянето на положението на коляновия вал при ГМТ.
                    Използвате ли предназначения за тази цел инструмент?



                    Ако не разполагате с въпросното приспособление може да се провери ГМТ с индикаторен часовник или по маркера на маховика (не знам дали при този мотор има такъв).
                    Колега искам да попитам този инструмент за застопоряването на коляновия вал еднакъв ли е за всички дизелови мотори?Интересуваме дали става за мотор JTD 1.9 105 коня.Тук съм побликувал размерите на приспособлението.Актуални ли са за въпросния мотор

                    http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=37&t=32705

                    Comment

                    Working...
                    X